Start Warunki dostawy

Warunki dostawy


                                                                                                                                                    

                                                                                                                       BŁYSKAWICZNA DOSTAWA w 24 h!                                                                                                                                                                                    




UWAGA !!

Wysyłka nie obejmuje akumulatorów, tłumików, oraz części karoserii !!

Paczka musi mieścić się w wymiarach 64x38x41cm i wadze 30kg.




W przypadku gdy zamówiony towar przekroczy dopuszczalne wymiary , zastrzegamy sobie prawo do zmiany sposobu transportu na wysyłke DPD - oczywiście na adres kupującego lub punktów DPD PickUp - za kazdym razem zostanie to ustalne z klientem aby zapewnić mu maksymalny komfort odbioru zamówionego towaru .

Sposób płatności oraz koszty wysyłki:
Płatność przy odbiorze (w paczkomacie lub punkcie odbioru) - 16,00 zł
Przelew zwykły lub za pośrednictwem Przelewy24 - 14,00 zł

Uszkodzenie paczki należy zgłosić niezwłocznie przy odbiorze w paczkomacie lub punkcie odbioru.

Link do śledzenia przesyłki:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek














====================================================================================================================================================




ZAMÓWIENIA W 90% PRZYPADKACH REALIZUJEMY JUŻ W 24H !!

Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy. Za czas dostawy uważamy czas od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu odbioru przesyłki przez adresata. Czas dostawy nie jest równoznaczny z czasem realizacji zamówienia - średnio wynosi od 24-48h
Dostawa firmą kurierską DPD w przypadku 90% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy 24h . Czyli na drugi dzień roboczy po dniu , w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.
Niestety te 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.
Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Najlepszych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej , z którą warto kontaktować się telefonicznie.

Po nadaniu zamówionego towaru przez naszą firmę , klient zawsze otrzymuje informację e-mail lub za pomocą sms od kuriera odpowiedzialnego za wykonanie usługi/dostawy , w której określa przewidywany termin oraz godzinę dostarczenia przesyłki . Można także zmienić godzinę oraz miejsce dostawy , ale w tym wypadku należy zgłosić taką chęć bezpośrednio kurierowi DPD odpowiednio wcześniej.

********************************************************************************************************************



Wysyłka DPD Pickup 
W całym kraju działa już ponad 2200 Punktów DPD Pickup. Jeżeli chcesz znaleźć nasz Punkt w swojej okolicy wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszesz nazwę miejscowości i ulicę lub po prostu klikniesz na mapie wybrane miejsce.

https://www.dpdpickup.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup





KOSZTY TRANSPORTU :


 - PRZESYŁKA KURIERSKA DPD  25.00 PLN  ( dotyczy wpłat za zamówiony towar na nasze konto bankowe za pomocą przelewu bankowego lub szybkiej płątności kartą GoPay )

 - PRZESYŁKA KURIERSKA DPD  28.00 PLN  ( dotyczy przesyłek za pobraniem z pominięciem przesyłek gabarytowych , których koszty transportu są obliczane indywidualnie  po dokonanym zakupie )  


PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ KWOTY 600 ZŁ-
 PRZESYŁKA GRATIS !!




NR KONTA BANKOWEGO DO WPŁAT  :


86 1050 1243 1000 0022 8033 8043

W TYTULE PRZELEWU NALEŻY KONIECZNIE PODAĆ WYGENEROWANY PODCZAS ZAMÓWIENIA NR WOBJ.........

********************************************************************************************************************


§  Informacja na temat kosztów wysyłki oraz forma realizacji zamówienia obowiązująca dla danego produktu (wysyłka firmą kurierską DPD ) zawarta jest w e-mailu otrzymanym bezpośrednio po zakupie przedmiotu na platformie. 

§  W przypadku zakupu kilku przedmiotów , klient płaci za transport tylko raz ! Wartość usługi określana jest indywidualnie dla każdego zamówienia. W tym celu należy po zakupie wysłać na naszego e-maila zapytanie o w/w kosztach .  

§  Wysyłka zakupionych produktów ( w tym wysyłki za pobraniem ) następuje natychmiast po odnotowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym , lecz zastrzegamy sobie prawo do ich wysyłki w ciągu 24 h (należy zawsze brać po uwagę szereg utrudnień związanych z nadaniem przesyłki ) . 


Niestety przy aktualnie generowanym obrocie w towarze, sprzedaży poprzez sklep stacjonarny oraz sklep internetowy www.jadar-auto.pl zdarzyć może się sytuacja , w której zamówiony towar będzie chwilowo niedostępny. W takiej sytuacji klient zostaje natychmiast powiadomiony o tym fakcie i poinformowany o przewidywanym czasie realizacji zamówienia. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem sprzedawca ma obowiązek doręczenia towaru w przeciągu trzech tygodni - jeśli termin ten nie będzie możliwy do realizacji (np. gdyby produkcja zamówionego towaru została zawieszona przez producenta) Klient otrzymuje automatycznie zwrot kwoty wpłaconej na konto firmowe.

WAŻNE !!

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi DPD w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center firmy DPD jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55* lub 801 400 373* Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.
W jakim czasie należy zgłosić reklamację?
Wszelkie zgłoszenia należy wnosić w możliwie krótkim terminie po zaistnieniu zdarzenia i skompletowaniu pełnej dokumentacji w sprawie. Formalne terminy składania reklamacji są uzależnione od rodzaju usługi. Więcej informacji uzyskają Państwo po zapoznaniu się z Regulaminem Świadczenia Usług Krajowych i Regulaminem Świadczenia Usług Międzynarodowych