Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Klient ma
prawo dokonać w terminie 14 dni od daty zakupu w naszym ESHOP JADAR AUTO
zwrotu towaru bez podawania przyczyny zwrotu , pod warunkiem , że zakupione
towary będą zwrócone w nienaruszonym stanie i w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu
!!! W przypadku zwrotu uszkodzonego towaru lub jego opakowania klient automatycznie traci prawo do zwrotu gotówki , a obowiązek odbioru odesłanego towaru spoczywa na nim samym. Firma JADAR AUTO nie będzie ponosiła z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów !
REKLAMACJE
Reklamacja
poprzedzona jest telefonicznym lub pisemnym (drogą mailową, faxem)
oświadczeniem o przystąpieniu do procedury reklamacyjnej.
Do
przesyłki musi zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura), wypełniony
protokół reklamacji (wysyłamy go na skrzynkę e-mail podaną przez klienta ) oraz
wypełniona karta gwarancyjna (jeżeli takowa została wydana ).
Paczka
wysłana jest na koszt Klienta - paczki za pobraniem nie będą odbierane!
Po
otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu przez naszego pracownika zgodności z w/w
punktami produkt zostaje odesłany do producenta - czas rozpatrywania reklamacji
może trwać do 4 tygodni !
W
przypadku możliwości wcześniejszej finalizacji procedury Klient jest na bieżąco
informowany o tym fakcie.
Wprzypadku
uznanej reklamacji , klient ma prawo do otrzymania produktu sprawnego (koszt
ponownej wysyłki do klienta pokrywa nasza firma) bądź równowartości produktu
(koszty dotychczasowych wysyłek nie będą jednak uwzględniane).
Jeśli
Klient zdecyduje się na pierwszy wariant, a producent nie będzie w stanie
dostarczyć sprawnego produktu , klient otrzyma równowartość produktu o czym
zostanie poinformowany telefonicznie;
w
przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie odesłany do
klienta po wcześniejszej wpłacie kosztów wysyłki na konto firmowe.
Reklamacja
usługi transportowej w firmie DPD możliwa jest jedynie po wypełnieniu
protokołu szkody w obecności kuriera, w chwili odbioru paczki.
Każda
wysyłana przez nas paczka oklejona jest informacją o konieczności sprawdzenia
stanu przesyłki w momencie odbioru.
Sporządzenie
protokołu po odbiorze jest możliwe, jednak w zdecydowanej większości przypadków
reklamacja rozpatrywana jest na niekorzyść Klienta. Stroną rozstrzygającą jest
w takim wypadku tylko i wyłącznie firma DPD i tylko od niej zależy ostateczna
decyzja.