Serwis internetowy korzysta z plików cookies. Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu personalizacji serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystając z serwisu zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies
0 0,00 PLN z VAT
Pozycje koszyka
Razem
0,00 PLN z VAT 0,00 PLN bez VAT
PRZEJDŹ DO KOSZYKA
Start Zwroty i reklamacje
Udostępnij stronę Nadawca Email odbiorcy Wiadomość

Zwroty i reklamacje


                                                                           14 dni na zwrot towaru







ZWROTY

Każdy klient firmy JADAR AUTO ma prawo dokonać zwrotu zakupionego w sklepie internetowym towaru  w terminie 14 dni od daty zakupu , bez podawania przyczyny  . Zwracany towar powinien byc w stanie nienaruszonym . Firma JADAR AUTO  ma i zastrzega sobie prawo do procentowej i wartościowej oceny stopnia zużycia towaru w przypadku , gdy zwracany towar będzie nosił znamiona montażu lub uzytkowania  .

                                                                           



REKLAMACJE

Reklamacja poprzedzona jest telefonicznym lub pisemnym (drogą mailową, faxem) oświadczeniem o przystąpieniu do procedury reklamacyjnej.

Do przesyłki musi zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura), wypełniony protokół reklamacji ( należy go pobrać z naszej strony internetowej/zakładka do pobrania lub wysyłamy go na prośbę klienta za pomocą adresu e-mail ) oraz wypełniona karta gwarancyjna ( jeżeli takowa została wydana do zakupionego towaru ).

Przesyłki dotyczące reklamacji muszą być wysylane na koszt Klienta - paczki z reklamacjami nadane za pobraniem nie będą odbierane przez naszą firmę !

Po otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu przez naszego pracownika zgodności z w/w punktami produkt zostaje odesłany do producenta - czas rozpatrywania reklamacji może trwać do 4 tygodni !

W przypadku możliwości wcześniejszej finalizacji procedury Klient jest na bieżąco informowany o tym fakcie.

Wprzypadku uznanej reklamacji , klient ma prawo do otrzymania produktu sprawnego (koszt ponownej wysyłki do klienta pokrywa nasza firma) bądź równowartości produktu (koszty dotychczasowych wysyłek nie będą jednak uwzględniane).

Jeśli Klient zdecyduje się na pierwszy wariant, a producent nie będzie w stanie dostarczyć sprawnego produktu , klient otrzyma równowartość produktu o czym zostanie poinformowany telefonicznie;
w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie odesłany do klienta po wcześniejszej wpłacie kosztów wysyłki na konto firmowe.

Reklamacja usługi transportowej w firmie DPD możliwa jest jedynie po wypełnieniu protokołu szkody w obecności kuriera, w chwili odbioru paczki.

Każda wysyłana przez nas paczka oklejona jest informacją o konieczności sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru.

Sporządzenie protokołu po odbiorze jest możliwe, jednak w zdecydowanej większości przypadków reklamacja rozpatrywana jest na niekorzyść Klienta. Stroną rozstrzygającą jest w takim wypadku tylko i wyłącznie firma DPD i tylko od niej zależy ostateczna decyzja.


                                                                                              

Live Chat