Serwis internetowy korzysta z plików cookies. Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, statystycznych, a także w celu personalizacji serwisu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystając z serwisu zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies
0 0,00 PLN bez VAT
Pozycje koszyka
Razem
0,00 PLN bez VAT 0,00 PLN z VAT
Idź do koszyka
Warunki reklamacji


ZWROTY

Klient ma prawo w terminie 14 dni od daty zakupu dokonać zwrotu towaru bez podawania przyczyny zwrotu , pod warunkiem , że zakupione towary będą zwrócone w nienaruszonym stanie i w oryginalnym opakowaniu !!!  
  

REKLAMACJE

Reklamacja poprzedzona jest telefonicznym lub pisemnym (drogą mailową, faxem) oświadczeniem o przystąpieniu do procedury reklamacyjnej.

Do przesyłki musi zostać dołączony dowód zakupu (paragon/faktura), wypełniony protokół reklamacji (wysyłamy go na skrzynkę e-mail podaną przez klienta ) oraz wypełniona karta gwarancyjna (jeżeli takowa została wydana ).

Paczka wysłana jest na koszt Klienta - paczki za pobraniem nie będą odbierane!

Po otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu przez naszego pracownika zgodności z w/w punktami produkt zostaje odesłany do producenta - czas rozpatrywania reklamacji może trwać do 4 tygodni !

W przypadku możliwości wcześniejszej finalizacji procedury Klient jest na bieżąco informowany o tym fakcie.

Wprzypadku uznanej reklamacji , klient ma prawo do otrzymania produktu sprawnego (koszt ponownej wysyłki do klienta pokrywa nasza firma) bądź równowartości produktu (koszty dotychczasowych wysyłek nie będą jednak uwzględniane).

Jeśli Klient zdecyduje się na pierwszy wariant, a producent nie będzie w stanie dostarczyć sprawnego produktu , klient otrzyma równowartość produktu o czym zostanie poinformowany telefonicznie;
w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie odesłany do klienta po wcześniejszej wpłacie kosztów wysyłki na konto firmowe.

Reklamacja usługi transportowej w firmie FEDEX możliwa jest jedynie po wypełnieniu protokołu szkody w obecności kuriera, w chwili odbioru paczki.

Każda wysyłana przez nas paczka oklejona jest informacją o konieczności sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru.

Sporządzenie protokołu po odbiorze jest możliwe, jednak w zdecydowanej większości przypadków reklamacja rozpatrywana jest na niekorzyść Klienta. Stroną rozstrzygającą jest w takim wypadku tylko i wyłącznie firma FEDEX i tylko od niej zależy ostateczna decyzja.